اجتماعیاستان‌ها

پاسخگویی مدیران خراسان رضوی در سامانه سامد

مدیران خراسان رضوی به صورت برخط در سامانه الکترونیکی سامد پاسخگوی مطالبات هم‌استانی‌‌ها بودند

 

به گزارش تربنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری  و سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری مشهد به همراه معاونین، مدیرکل ثبت احوال استان و معاونین میراث فرهنگی و بهزیستی استان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» پاسخگوی مسائل و مطالبات هم‌استانی‌ها عزیز بودند.

مصطفی نجفی زاده سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی  در حاشیه برگزاری جلسه رسیدگی به وضعیت دستگاه‌های مذکور در حوزه بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی(سامد) گفت: رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای مردم از اولویت‌های مدیران استان است و بایستی به درخواست‌های سامد در بازه زمانی ۱۰ روزه پاسخ های دقیق داده شود.

وی افزود: در جلسه پاسخگویی امروز، بالغ بر ۱۳۵ تماس با سامانه برقرار گردید که از مهمترین موضوعات می‌توان به موضوعاتی همچون مدیریت شهری، مجوزهای گردشگری، دریافت شناسنامه فرزندان اتباع مادرایرانی و برخی مشکلات معیشتی و مالی در حوزه بهزیستی اشاره کرد.

نجفی زاده افزود: مقرر گردیده در روز چهارشنبه  مورخ ۲۴ بهمن سرپرستان فرمانداری‌های شهرستان‌های تربت حیدریه، خواف، باخرز و رشتخوار در سامانه سامد حضور و از ساعت ۱۰ الی ۱۱ از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی هم‌استانی‌ها باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا